Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg har det tøft for tiden med mange ting. Mye å gjøre, sambo er bortreist, har mye å stable på beina, men jeg prøver å ordne det som best jeg kan. Svigers bor et stykke unna og må overnatte hvis de kommer på besøk. Svigermor er en person som tar mye plass. Hun er snill, men slitsom. De snakker om å komme en tur, og jeg har rett og slett ikke overskudd. Vi har en ganske fersk baby, men hun har vært her en gang. Er jeg egoistisk?? Hvordan skal jeg si nei??
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg føler det og sånn.De kommer i morgen.Uff......
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Si at det passer dårlig. Basta bom. Hvis de reagerer på det,- so what? Det er dere som bestemmer sånt!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 har sagt i fra begge gangene vi fikk barn. Svigers ville gjerne komme første helga etter at vi var kommet hjem fra sykehuset, og så for seg å bli tre-fire dager. Med den eldste var det tre dager siden vi kom hjem fra føden og med yngstemann var det to. DA NEKTA JEG, hylte og skreik så sambo måtte ta affære. Veit de blei sure men orka bare ikke besøk akkurat da
Anne-B. Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Svigers tok inn på hotel da de kom, de selv som foreslo det. Veldig grei ordning, men nå har vi kun ei veldig lita leilighet, og ikke noe hus eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå