Gå til innhold

andre som har syklus på 40-50 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært koslig å kunne slå følge på veien :)

Er på dag 40 nå.Forrige syklus var på 45 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) jeg min syklus i forrige måne var på 41 dager:s så blir vell noe slikt denne månen og...pleier egentli å være stabil på 40 dager sirka.

Skrevet

Skrev en PM til deg nå :)

Ingen symptomer hos deg?Ønsker deg uansett masse lykke til! Det trnger vi med evighets syklus...

Skrevet

Sendte en PM tilbake:) da snakkest vi:)

Natta.

Skrevet

Hyggelig :) snakkes!

sove godt!

Skrevet

Hei!! Jeg har vanligvis sykluser på mellom 42-45 dager, men denne gangen er jeg på dag dag 57 og ingenting har skjedd!

Noen grunn til at du har så lang syklus? Jeg har det etter p-sprøyte og p-pille slutt inov.

Snakket med legen idag og han sa det var normalt å hoppe over en mens men ikke at syklusene var så lange for da kanskje jeg manglet el.

Syns det var dårlig å si noe sånt uten å ta noen tester.. Blir snart gal jeg!!

Jeg har begynt med akupunktur for å se om det hjelper:) Krysser alt jeg har!!

Skrevet

Hei Nemi :)

Jeg hadde en MA i september..etter dette syklusene mine har vært på tur.Uff kanskje ikke så rart jeg ikke får utslag på ELtester hvis det er som legen sier!fant nemlig ikke egg/stigning denne pp..Men ikke helt pessemistisk,fant jo EL1 januar :) Så håper jeg finner EL i neste pp også:)

Hold meg oppdatert på akupunktur fronten!!spenndene! Vurderer det selv!Krysser her for deg å :)

Skrevet

Jeg er i samme båt! Jeg har regelmessig mens med en syklus på ca 42 dager..Veldig kjedelig da det blir så lenge å vente!!

Har vært til gynokolog i denne uka, da jeg lurte på om jeg har eggløsning når man har så lange sykluser. Tok innvendig ul av eggstokkene og så at jeg hadde flere egg i eggstokkene enn normalt. Normalt er vel 2-3, jeg hadde 4-6.

Gynokologen trodde at jeg hadde el noen mnd, andre mnd ikke.

Tok blodprøver for å måle hormonnivå. Får sannsynligvis pergotime. Satser på at det gir meg et ekstra dytt:)

Skrevet

Høres nesten ut som det er det som kan være opplegget her også..Takk for deling av erfaring :)

Har time til onsdag hos legne så da skal jeg kreve henvisnig til min gynolog!Håper jeg ikke får beskjed om at jeg må prøve et år først eller får tilme hos gynologen om mange månder..

Håper Pergo er løsningen for deg og at spiren sitter hos deg veldig snart! Hold meg oppdatert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...