Gå til innhold

Hei! noen alenemødre/fedre fra trondheim her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart bli "såkalt" alenemor og lurer på mye rart. Det finnes vel ikke noe slags treff ala barseltreff for alenemødre/fedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra trhjem, bor i hommelvik litt utenfor trhjem;) Usikker på om det finnes faktisk:S

Skrevet

Hadde jo vært greit å møtt andre aleneforeldre vøtt ;) Går det greit med økonomien og sånn da? Jobber du? Har bare en liten stilling, og vet ikke om jeg kan begynne i den igjen etter permisjonen, da det er nesten bare kveldsjobbing.

Nydelig gutt du har forresten! :D

HI

Skrevet

Ja ikkesant, man blir fort litt avsondret som alenemor.

Økonomien er ok den, lever desverre på midlertidig uføretryd men håper å gå skole igjen om ett år eller to, ellers så har jeg jo diverse stønader som alenemor så vi klarer jo oss ganske greit:) Det er en grei tråd her inne på forumet der du kan finne ut hva du evt har krav på osv:) Har du ett eller flere barn, kjønn, alder?:):) Tusen takk for det, han er en liten solstråle:)

Skrevet

Ja, må bare hive meg rundt og finne fram i stønadsjungelen ;) Har en gutt på litt over 10 mnd.

Skrevet

Du kan evt ebstille en time på nav slik at du får vite hva du har krav på, det gjorde jeg, fikk vite om masse stønader jeg ikke ante at jeg hadde krav på engang:) Nawwh så koselig, ikke så mye større enn sønnen min da :)

Skrevet

jeg bor i tr.heim:) hadde jo planlagt å lage dib-treff for oss alenemødre da:) så da hadde du jo kunnet hive deg på det:) vi er ganmske mange egentlig..dessverre...

bestill deg en time på nav du..så får du hjelp til hva du bør søke på osv:)

Skrevet

Jepp! Har vært der i dag og ordnet en del! :)

Blir det noe av det treffet da? Vil være med! :)

Skrevet

vi skulle prøvd å få ordnet noe ja:) vi kan prøve å starte egen tråd om treff så får vi se hvor mange som er interesserte:)

Skrevet

Ja ett treff hadde vært bra, vi får prøve å samle noen til treff på nytt, sist ble det jo slik at ingen fant tid hehe:)

Skrevet

Jeg er HI forresten! ;) var jo egentlig ikke noe vits i å være anonym på dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...