blir gal Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Lurer litt på masasje?aromaterapi.er det bra når man er gravid.er så stiv i kroppen.peiling på dette?:-)
trulte0309 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 hei:) j hadde masasje like etter att j fant ut att j var gravid.. da tok hun for seg resten av kroppen, men ikke rygg og mage.. så d er egentlig bare å si fra att du er gravid trur j, så ordner dem d der etter.. ellers får du nok bare ringe ett sted dem driver me sånt, også forhøre deg litt trur j..
piamamma Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Det har jeg desverre ikke peil på.. Google det så finner du nok svar
blir gal Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 Ja,er i uke 25+4 nå.så har ikke akkurat lyst å ligge på magen:-)men,må gjøre noe for å løse opp litt
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 du kan så absolutt ta aromaterapi. du kan ligge på sidene eller sitte på en stol med armene lent over benken. der er iallefall d jeg bruker tilby gravide nå jeg masserer:) masse deilige trygge oljer som gjør underverker for kroppen:)
nr2-imagen:) Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Mange salonger har massasje tilpasset gravide!! Har hørt at det skal være fantastisk!
blir gal Skrevet 10. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. april 2008 Så fint da:-)da skal jeg sjekke ut litt i morra.gleder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå