nr 2 i magen✩♥☆ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Den 08.04.08 kom verdens fineste jente til verden. To dager før termin:) Før fødsel tok jeg modningsakupunktur tre ganger, og var etter siste gang moden med 2cm åpning. Våknet på morgenen med mistanke om fostervannlekkasje. Kl 10 begynte jeg å kjenne rier, først med 30min mellomrom, for å å gå over til 15 min mellomrom. Etterhvert stadig tettere. Pappa'en kom hjem fra jobb kl 14, og ringte straks sykehuset og avtalte at vi kunne komme inn. Ankom Sykehuset i Vestfold kl 14.45, fikk da straks konstantert at jeg hadde 5cm åpning. Vannet gikk kl 15.30. Riene ble flere og sterkere. Fødte på føden hvor eneste smertelindring var badekar, da fødselen forløp raskt ville ikke jordmor flytte meg, så enda hvor fristende det var, var det lite smertelindrende å få. Kl 17 ble jeg lagt i badekar. Pressrier startet kl 17.20. Og kl 17.36 var Leah kommet til verden. 3255g og 50cm:) Vi fikk familerom på føden hvor vi fikk være ilag alle 3. Pappa skiftet de første bæsjbleiene med perfekt resultat:) I dag dro vi endelig hjem med ei lita jente.
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Ååå, gratulerer så mye med Leah! :-) Og gratulerer med vel overstått fødsel! Kos dere masse og lykke til videre! De beste ønsker fra undertegnede ;-)
*tybber* Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer såå mye med ei lita jente! ) Hørtes ut som en flott fødsel!
minnimoi Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Åååå....Gratulerer så mye...=) En sånn fødsel vil jeg også ha ......he he Hørtes ut som alt gikk på skinner.... Var på omvisning på sykehuset igår, holdt på å besvime to ganger bare da...."ler"
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Høres ut som du hadde en veldig flott fødselsoppleveles.Masse gratulerere med Leah.
skatten kom i mai :) Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 gratulerer! høres ut som du fikk en fin opplevelse
AS og lillemor=) Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Heihei=) Gratulerer enda en gang=) Gleder meg til å se flere bilder.. NYDELIG navn=) Samboerene mine hilser;
nr 2 i magen✩♥☆ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner:) Har ikke noe å sammenligne med, da jeg fødte for første gang, men kan nok ikke være langt i fra en drømmefødsel nei. Utrolig takknemlig for at samboer har holdt ut med meg under svangerskap og ikke minst fødsel;) Håper dere andre får en like bra opplevelse som vi gjorde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå