jippiii Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 sendt avgårde jobbsøknad på mail!ser når jeg leser gjennom den en gang til etterpå, at jeg har skrevet et ord for mye. et ord jeg kunne plassere midt i setningen eller på slutten, har jeg skrevet begge steder av en eller annen grunn....! blir litt sånn småfortvilt her....!litt dårlig med "skrivefeil" i en jobbsøknad liksom....!sint på meg selv!vil det legges vekt på dette tror dere, om søknaden er bra ellers?
Mille** Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Kommer sikkert an på hvilken stilling du har søkt på. Men tviler på det er krise uansett. Lykke til! )
snartmammapåny Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Har lest en haug med jobbsøknader i mitt liv. ALDRI sett etter skrivefeil i de iallefall. Så om ikke personen som skal lese den er en eller annen fra rettskrivingspolitiets spesialenhet så er du nok helt trygg;)
jippiii Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 godt å høre, litt betryggendes at andre sier at det sikkert går greit:-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Med tanke på at de mest sannsynlig få rne hel haug med søknader å lese gjennom er det ikke sikkert de merker det. Kan jo være at de ser feil som ikke er det også
jippiii Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 bare tenkte at en søknad ikke er stedet man skriver feil liksom, er jo førsteinntrykket av en person!håper de overser! jo flere ganger jeg leser det, jo tydeligere blir det jo at et av ordene skulle vært tatt bort:-)
Sånn kan det gå Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Om du søker jobb som korrekturleser er det nok på sin plass å få panikk nå... ;-)
jippiii Skrevet 10. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2008 hehe, nei, heldigvis ikke korrekturleser jobben går ut på!men litt dataarbeid og presentasjoner, det er det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå