Linus i svingen Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hadde EL 4.april, når kan man teste?? Tror legen sa etter ca 20 dager, syntes dette var så innmari lenge til... Noen som vet?? Er inne i min 22pp og har et ørlite håp om at jeg kan være gravid....
Babyønske �� Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Etter 14 dager skal man vel kunne få et pålitelig svar
Linus i svingen Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 åh ,ja da må jeg pine meg igjennom en uke til... uff, er jammen ikke lett dette her. Jeg har en gutt fra før og hadde aldri trodd det skulle ta nesten 2 år før neste man kom. Men nå vet jeg iallefall at jeg hadde El den 4. for jeg testet da, så jeg får vente i spenning. Har veldiglyst på nyttårsbaby:-)
kei80 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 hei du Kan jo teste før ,men da er prosenten 50% mindre..Men mange får utslag tillig!kommer helt ann på hcg nivået i urinen din! Men får kjøpt CB som kan tas opp til 4 dager FØR forventet mens!! www.clearblue.no
adaluna Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde også EL den 4. april, brukte EL-test. Har en gutt fra før (13 mndr). Håper så veldig på en baby til. Tror de sier at man kan teste etter 14 dager
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Det tidligste jeg har fått utslag med CB digital og strimmel er 9 dager etter positiv EL test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå