Gå til innhold

Var ikke denne lekker ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man er superhøy, supertynn og brun så

 

Skrevet

Tja...den var fin, men den eneste anledningen jeg kan tenke meg at en sånn kjole blir brukt, er den røde løperen...i hollywood=) Litt too much, kanskje?

Skrevet

Ja, det var den figuren da.. jeg har den ikke :-(

Og ikke skal jeg i noe spesielt heller.

Skrevet

Hver sin smak.. =)

 

Dette var ikke min smak..

Skrevet

Tror man ville havnet på "worst dressed" listen hvis man ankom den røde løperen i denne:(

Skrevet

Fikk opp flere kjoler, men det var flere fine der:) Men syns fortsatt ikke det passer til den røde løper (kanskje den hvite med sort dekor), men det er sikkert ikke meningen heller he he...

Skrevet

ojjjj...neineineineinei! Sorry!

 

men ikke hør på meg du, vi har nok helt forskjellig smak.

Skrevet

Nei...fargene var fine, men ikke kjolen..

Skrevet

Kikket igjen og ser at det kommer opp et stort bilde av en kjole. Den du mente? Nei, den var heller ikke så fin... Men jeg likte godt den kjolen i burgunder med perlene i skjørtet, og den hvite med sort dekor...

Skrevet

Ser ut som barbiekjoler;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...