Gå til innhold

Dere som har brukt ferbermetoden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver på med den første kvelden i kveld. De første intervallene hylte han men nå er han forholdsvis rolig. Gikk inn til han i sted og da gliste han og pratet. Det jeg lurer på om vi skal slutte å gå inn til han etter at han har roet seg og bare ligger stille eller om vi skal fortsette helt til han sovner? Vi kan vel ødelegge innsovningen dersom vi fortsetter å gå inn etter at han har roet seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han ikke gråter, så hadde jeg bare stukket hode inn en og annen gangen. Er jo bare fint å lære seg at man kan godt ligge litt våken i senga. Dere stikker vel hodet inn ijgne om han begynner å gråte igjen...

(Har ikke brukt ferber selv)

Skrevet

Jeg ser an gråtingen til min, men han er 11 mnd snart. Jeg lar ham ikke gråte seg i søvn, men går inn til ham når gråtingen avtar fra den første wæææææææh, og så trøster/roer. Slik har jeg gjort noen ganger og nå koser han seg med en gang eller etter etter en "økt".

Går ikke inn og viser meg når han er rolig, men titter inn etter en stund. Det er ikke lett, men jeg gjør det jeg har beskrevet for å unngå at han forventer at jeg kommer med en gang han begynner å gråte (ser an situasjonen).

Skrevet

kun når han gråter. Hvis du går inn når han er rolig forstyrrer du bare "jobbingen" babyen driver med for å finne søvnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...