Gå til innhold

føler du deg alene til tider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gjør det.. føler jeg mangler gode venner, og syns det er vanskelig å finne noen. og det sies at mannen skal være ens beste venn, sånn er det ikke her så har ikke mange å prate med om alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har flere venninner, men vi er alle opptatt med hus, barn og jobb, så møtes ikke så ofte som før. Jeg har vært hjemme med barn i nesten 2,5 år nå, kjenner jeg gleder meg til å jobbe og å få et sosialt voksenliv igjen.

Sambo er ikke min beste venn og heller lite pratsom

Skrevet

Jepp, har det på samme måte. Jeg bor på et sted der jeg syns det er veldig vanskelig å bli kjent med folk, de har sitt og nok med det liksom... Og selv om mannen er bestevenn, så er det ikke alle jenteting som er like interessante for han.

Skrevet

Jeg har det og sånn. Mista kontakten med flere opp igjennom. Bor på et lite sted, så vanskelig å finne seg "nye" venner.

Men har to gode venninner og noen "overfladiske" venninner.

Synes det er litt leit av og til ja:(

Skrevet

Får snakke med oss da vet du ;-)

Jeg har i løpet av årene som bruker her blitt kjent med en del damer som jeg også har møtt i virkeligheten og som har blitt virkelig gode venninner.

Også så klart en hel gjeng jeg ikke har møtt, men som er supre damer jeg snakker med omtrent daglig.

I tillegg er det jo mann og barn, barndomsvenner og nye venner og familie så det blir ikke tid til å være ensom.

Skrevet

Kanskje det er noen her inne som er fra samme område som deg som har lyst til å bli venn? Jeg sitter i Mjøndalen å kjeder meg (kjenner ingen her) så bor du i nærheten, så er det bare å sende pm :)

Skrevet

hyggelig snakke med dere her inne ja:-) men blir ikke så jeg lufter alt her inne nei.. vil helst ha ei god venninne til sånt bruk. Skulle vært et sånn venninnedateplass..for oss som ikke klarer det på den "normale" måten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...