Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 har sønn som aldri har vært glad i å bade, alltid litt skeptisk. en periode nektet han å sette seg ned og sto bare i balja. da gikk jeg over til å vaske han med hendene eller klut i vasken. nå er han litt over et år og går i barnehagen og det blir litt viktigere å få badet - men han blir livredd når han ser nedi badekaret. blir redd av dusjen også. flere som har det sånn? har noen tips?
vi blir 4 :o) Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 jepp..lillemann var sånn.. hylskrek og var kjemperedd.. vi startet gradvis, med at vi badet, og han så på.. etterhvert ville han oppi også.. bare et kort dypp også opp igjen.. vi lekte inni dusjen, satte på vannet, men spylte bare veggene..etterhvert bena.. osv.. nå er lillemann en badenymfe som bader hver dag ) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå