Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 måtte ringe legevakta i ettermiddag pga blødning/rosa utflod,fikk komme dit nesten med en gang,turnuskandidaten sjekket hjertelyden til babyen og alt virket bra...men for å være sikker sendte hun meg direkte til føden hvor jeg ble tatt imot av jordmor og gynekolog,jeg har itillegg til blødningene idag hatt "menskramper/murring".hun tok innvendig og utvendig ultralyd og der så jeg lille nurket mitt sparke i beste velgående:)så hun trodde at det kanskje var en soppinfeksjon jeg hadde her for noen dager siden + noe såre slimhinner pga dette som var årsaken...men gud så deilig å få sjekket med en gang og bli tatt på alvor,er så lettet nå
Isalita Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hei Så bra at du ble tatt på alvor, kjempeviktig at man blir det.. : ) Det går nok fint nå skal du se, de har sikkert rett i at slimhinnene dine er litt såre, og at sopp kan være en utløsende faktor. Masse lykke til videre, håper du får et fint svangerskap! : ) Torsdagsklem
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg har også hatt det slik i noen dager.. men har ikke vært hos lege enda... Kanskje jeg kan ringe i morgen... Få time på KK... Hadde vært fint å få sjekket om alt er ok..... Har også hatt litt rosa utflod...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå