Gå til innhold

ang bursdagbesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og planlegger bursdagsbesøket til min datter som snart fyller 7år.

Hun skal ha alle 14 jentene i besøket. Hvor lenge bør besøket vare ? jeg mener 1 1/2 time er rundt normalen, min samboer mener 1 time holder siden de er så mangen.

Også var det kl slett da. Vi har ikke bestem dag enda, men vist vi velger fredag passer kl halv fem eller fem best ?

og velger vi lørdag passer kl 1 ?

takknemlig for hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vanlig å ha bursdag i 2 timer, om det er på en hverdag har noen fra 17-19 eller 16.30-18.30. 1 time synst jeg er alt for lite, har jo nesten bare tid til å spise så må dei gå igjen, 1 time går veldig fort. Det gjør egentlig timer og merket eg når det var bursdag her i huset sist. Så 2 timer med huset fult av unger går ganske fort over.

Og 14 jenter er ingenting mot 14 guter :-)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg mener to timer er minimum. Ellers rekker dere ingenting. Det skal vel være gaveåpning, som tar litt tid. Så skal de vel ha noe å spise og gjerne litt kake. Bare dette tar gjerne mer enn en time. I tillegg syns de alltid det er morsomt å leke litt. Jeg pleier aldri å organisere leker i barneselskaper, jeg lar dem leke fritt.

Hvis selskapet skal være på fredag ettermiddag, så ville jeg foretrekke at det enten ble rett fra skolen, eller at det ble såpass sent at vi rakk hjem for å skifte først, helst med god margin.

Jeg liker lørdagsselskaper godt, og ettersom det er en fridag ville det passe både klokka ett og klokka ti på formiddagen :-). Da innretter vi oss etter det.

Her er det vanlig at selskaper når de er i skolealder varer fra rett etter skolen til seks eller sju.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...