Gjest Skrevet 10. april 2008 #26 Skrevet 10. april 2008 Woha, da har jeg lesestoff for en stund ihvertfall:)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #27 Skrevet 10. april 2008 Nå har jeg aldri egentlig ment å sette et likhetstrekk mellom en 2åring og en 20åring da. Jeg mente bare og sette det på spissen. Det jeg lurte på var om dere hadde noen grense, og hva den var. Og egentlig, hvorfor.
ScaryMama Skrevet 10. april 2008 #28 Skrevet 10. april 2008 Tror kanskje det med at 3 år er en slik "magisk grense" har også mye med det seksuelle å gjøre (med fare for å høres Freudiansk ut). Det er vel rundt 4 årsalderen at barn begynner å bli opptatt av ulike kroppsdeler osv. så det er vel da de mister litt av det uskyldige synet på puppen...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 #30 Skrevet 10. april 2008 grensen går vel der mor og barn setter grensen. om småen vil ha pupp og jeg syns det er ok, så kan jeg ikke fatte hvorfor det har noe som helst med noen andre og gjøre.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #31 Skrevet 11. april 2008 hmmmm hvorfor har ikke en norsk 2åring samme behovet for antistoffer som en 2åring i litauen? Har de sykdommer i Litauen som vi ikke har her? Har de allergier i Litauen vi ikke har her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå