Gå til innhold

Hjelp... sånn magebelte/genserforlenger... Nettsteder som selger`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter å leter etter sånn genser forlenger.. men finner ikke.

Noen som har noen nett adresser?

Var på hm her i byen å de hadde ikke hørt om det en gang..grrrr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare sånne lange topper fra bik bok. Super stretchy og masse fine farger. Kan brukes under alt.

Skrevet

leste litt fort.

ser du har sett på hm der du bor. vet ikke hvor du bor nå, men hm på strømmen har de hvertfall.

Skrevet

Bor ikke akkurat sentralt, å de hadde som sagt ikke engang hørt om det på den hm som finnes her i byen..

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn Belly Band i dag fra alexi.no :) Greit å kunne bruke sine vanlige bukser selvom man er gravid.

Skrevet

Jeg har sett dem på dotedot.com iallefall (bump huggers heter de der), ganske mye billigere enn på alexi. Har også sett dem på andre nettbutikker der de selger bæretøy og annet babystæsj, men husker ikke helt hvilke. Sjekk ut tettinntil.com, og de nettbutikkene det ligger link til der, ganske sikker på at det var en av dem.

Jeg leter også, men vil ha hvit. Polarn.O.Pyret selger dem og, men der jeg har vært mangler de min størrelse...

Skrevet

Da ble jeg inspirert og fikk endelig bestilt noen selv. De koster 169 pr stk, og jeg betalte 15 kr i porto. Mye billigere enn Alexi, der tror jeg jeg har betalt 60-70 i porto.

Skrevet

Takk for tipsene :)

Nå har jeg fått bestilt et svart og et blått. Greit å ha noe å bytte i :)

Gleder meg til de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...