*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 http://www.kiwikidsgear.com/cart.cgis Med base osv.... mye billigere enn her..noen som vet noe om evt frakt???
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2008 Fant ut ang frakt. men hva med toll?? hvor mye toll blir det tror dere??
Mamarosa Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg tror det er noen regler ang dette med godkjenning av bilstoler. I Norge er det krav om CE (?) godkjenning av bilstoler - og de stolene de selger i USA har vell ikke de samme godkjenningene om jeg ikke tar helt feil... Så om en da skullle komme bort i en kræsj, kan en få trøbbel med forsikrings selskapet tror jeg... Det er mulig jeg tar feil, men synes å ha lest noe om dette! Kan nok være lurt å sjekke det opp slik i tilfelle...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Okei..skal se på det..trudde sikkerheten på slikt var bedre i USA enn her..men det sto at det var europeisk standard...
Mamarosa Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Stolene er akkurat like - og tåler det samme, det er bare det at her så er det krav om at stolen skal merkes med den godkjenningen (CE?), men i USA har de ikke det samme kravet om akkurat den godkjenningen... Off - ble litt dumt forklart dette her, men håper du forstår! Det er jo ingenting en merker under bruk av stolen, MEN om en skulle komme borti en kræsj - og forsikrings selskapet blir kranglete - så er en nok på litt tynn is...
Mamarosa Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hmmm - leste visst litt for raskt innlegget ditt... Står det at den er godkjent etter europeisk standard så er det sikkert greit da - vil jeg tro..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå