Gå til innhold

Maxi cosi sete fra USA...samme som de sleger her???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut ang frakt. men hva med toll?? hvor mye toll blir det tror dere??

Skrevet

Hei!

Jeg tror det er noen regler ang dette med godkjenning av bilstoler. I Norge er det krav om CE (?) godkjenning av bilstoler - og de stolene de selger i USA har vell ikke de samme godkjenningene om jeg ikke tar helt feil... Så om en da skullle komme bort i en kræsj, kan en få trøbbel med forsikrings selskapet tror jeg... Det er mulig jeg tar feil, men synes å ha lest noe om dette! :) Kan nok være lurt å sjekke det opp slik i tilfelle...

Skrevet

Okei..skal se på det..trudde sikkerheten på slikt var bedre i USA enn her..men det sto at det var europeisk standard...

Skrevet

Stolene er akkurat like - og tåler det samme, det er bare det at her så er det krav om at stolen skal merkes med den godkjenningen (CE?), men i USA har de ikke det samme kravet om akkurat den godkjenningen...

Off - ble litt dumt forklart dette her, men håper du forstår! :)

Det er jo ingenting en merker under bruk av stolen, MEN om en skulle komme borti en kræsj - og forsikrings selskapet blir kranglete - så er en nok på litt tynn is... :)

Skrevet

Hmmm - leste visst litt for raskt innlegget ditt... Står det at den er godkjent etter europeisk standard så er det sikkert greit da - vil jeg tro..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...