Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Øynene mine har stoppet opp ved denne kjolen. Jeg leter og leter for å være sikker på å finne den rette, men denne har limt seg fast på netthinna mi! Helt greit det da, så vet jeg at jeg har funnet den rette ihvertfall. Jeg tror jeg vil ha den akkurat som på bildet, bare med knyting i ryggen istedet for knapper. Og kanskje uten de blondene i utrigninga og på ryggen. Men hvordan forklarer jeg det om blondene? Og hvilken farge vil dere si at denne kjolen er i? http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3854 Åååh, gleder meg så utrolig til å få den!
Hikken Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Krem...? Kanskje..? :-) Utrolig fin i vaffal!
ivf-MaMaMø Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Heisann.. Min kjole så akkurat ut som denne i fargen på siden til forhandleren. Den var Grey.. Altså Grå. Men ut ifra fargen på bildet så ville eg kanskje sakt lys champagne? Mørk Ivory kanskje.. Nei off, det blir vanskelig å bedømme ut i fra et bilde, har jo noe med lys og sånt å gjøre.. Blir som å velge veggmaling gjennom et fargekart på nettet. Der tror eg man fort kan bomme grovt liksom.. Men eg ville prøvd hvilken farge du kler.. Gå i den nærmeste brudebutikken og prøv kjoler.. Så finner du fort ut hvilken farge du vil ha
Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 dytter litt jeg... Må finne ut hvordan jeg skal forklare dette med blondene! =)
~Milly~ Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Dersom du skal bestille fra jkdress, kan du bare si at du vil ha fargen som er på bildet(dersom det er den du vil ha) =) skriv enkelt og greit at du ønsker kjolen UTEN blondene ved utringningen vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå