Gå til innhold

Hu deren morå te han Gunnar,e hu her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvorfor du har valgt det nicket,mortilgunnar senker prisene?Før het du jo Esso hora? Er det noen bakliggende grunner for nick valgene dine?Ikke at jeg har noe imot det altså,er bare litt nysjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil helst vite hvorfor hun kaller seg mor til gunnar jeg. Og om vi snart skal spise på fridays igjen. hehe.

Skrevet
Har du ikke sett på reklame på tv? *gjett hvilken*
Skrevet

*blander meg inn*

Hehe, esso-hora senker prisene ja, den var jo slående;)

Skrevet

Heter ikke ungen Gunnar? Det trodde jeg.Jobber hun på kiwi?Nei,nå er det best jeg stopper før fantasien tar overhånd

Skrevet

ICA-reklamen=)

Gunnar er en av de ansatte,og moren var ANette Hoff i en av reklame-snuttene

Skrevet

småen heter ikke gunnar.

jeg ville bare gli inn i massen av mennesker også syns jeg ICA reklamen er festilg. og for øyeblikket senker de prisene ;-)

det passet jo hysteisk bra etter at jeg kaldte meg Esso hora. det var fordi legen til en her inne mente at det bare var esso horer som fikk barn når de var 20. jeg var ikke 20, men jeg syns jeg kunne kalle meg esso hore forde

;)

Skrevet

Hehe, seriøst heter ikke ungen din gunnar? Jaja, du har lurt meg da, har alltid trodd det jeg, og bare tenkte at godt vi har forskjellig smak, for det er ikke ett navn jeg kunne valgt, hehe.. det blir vanskelig å omstille seg nå kjenner jeg...og gjett om jeg ble nysgjerrig på hva han heter... hehe :)

Skrevet

hehe... det er ganske mange som kalder han Gunnar da.. hehe bare fordi de har blitt så instilt på det pga DIB,hva han heter er hemmelig... hihi. men jeg kan sende deg men PM

Skrevet

ha ha ha.......Jeg kunne veddet trusa mi på at sønnen het Gunnar.

Skrevet

hehe, takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...