Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 er god underholdning Takk til deg som la ut linken for en tid tilbake, ler mye
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Mye morsom lesning der, ja. :-) Helt vanvittig hvilke ord folk får seg til å dele...
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Definitivt avisutklippene er tidvis hysteriske.. Ser ikke folk hva de skriver?? De må bare fortsette, de morer hvertfall meg
Gulosten™ Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Kan noen legge den ut en gang til....?? *nikke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå