Gå til innhold

Noen som har vært hos Jan Thomas i det nye studioet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke prisklasse ligger det på ? Tenker da på klipp/styling av hår :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

700 kr for klipp og styling hos senior/top stylist.

Skrevet

det var jo ikke dyrt bebbisjenta..

Skrevet

finnes det noen internett side man kan kikke på?

Er litt svak for denne raringen av en mann jeg da! hehe.. ;) Eller facinert er vel mer riktig ord å bruke..

Skrevet

Oi! det var langt billigere enn hva jeg hadde regnet med. Så for meg 12- 1300 og oppover jeg... Er vel lang ventetid for å komme til hos ham tenker jeg :-(

Skrevet

Oi... det var jo ikke så dyrt :) Må vel ta en Oslo-tur snart da, og få klipt høysåta!

Skrevet

Nei ikke dyrt i det hele tatt. Han ligger på samme pris som salongene i området.

Jeg var ikke hos JT siden flere hadde fortalt meg at han ikke er noe flink til klippe, styling og make-up er han super til, men ikke farge og klipp. Så jeg dro til topstylisten hans, ble dessverre ikke fornøyd eller imponert etter to runder i stolen...Skal ikke legge all skylden på frisøren, da jeg enda har "midt i ammeperiodenhår" og ingen ting fungerer.

Får se om jeg drister meg til en ny runde når hormonene er ute av kroppen...

www.janthomasstudio.no

Skrevet

Ikke dyrt????? Syns det var kjempe dyrt jeg! Er folk begynnt å bli skikkilig klysete eller? Jeg lar venninnene mine klippe meg og farge håret mitt.

Skrevet

Jeg synes ikke det var noe dyrt i hele tatt, har betalt mer på "vanlige" frisørsalonger.

Skrevet

hehe. mamma til to prinsesser: KLYSETE? 500 kr er det jeg betaler hos frisøren min på det lokale kjøpesenteret... 700 kr er HELT vanlig i Oslo området..

Har man ingen venninner som er frisører - hva skal man gjøre da? Klippe selv?

Skrevet

Herligheten, henger visst ikke med i det hele tatt jeg. Begynner visst å bli gammel....er helt sjokkert over at det koster så mye bare for klipp?

Skrevet

Det gjør nok det. Helt vanlig pris her i byen iallefall. Sist jeg klippet meg + hadde i en glansvask betalte jeg 1200 kr.

Skrevet

Har ingen venninner som er frisører heller, men de får klippe og farge meg for det. Ikke alle da, men et par stykker som er flinke.

Skrevet

Helt enig i at det er mye penger altså! misforstå meg rett ;)

Men 700 kr er vanlig pris "nå til dags".

Skrevet

Ja... det er jo mye penger, men ikke dyrt. Her i Trondheim har jeg faktisk betalt 800kr for en klipp. 1500 for klipp og farge. Masse penger, men gud bedre så fint det ble. Tusen ganger bedre enn den lokale frisøren i hjembygda, hvor det riktignok koster bare 350 for en dameklipp, men resultatet blir som regel deretter... usj :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...