Gå til innhold

Noen som har tips til pappagave?? Han har jo alt!!hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe en gave til han som han får etter fødselen men jeg har utrolig dårli fantasi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min nevnte noe om noen søte bamser med t-skjorter som man kan få trykket et bilde på. Jeg vet ikke hvor han fant disse bamsene hen, men det kan du sikkert finne ut med hjelp av google. Så hva med å kjøpe en sånn bamse og trykke ultralydbildet på t-skjorten for eksempel?

Skrevet

Digital fotoramme! De er kjempestilige! Der kan han ha masse bilder av deg og bebien på :)

Skrevet

Men det var en eller annen som sa her for et par dager siden at en kortholder med gravert pers hilsen var en kjempegave. Og det er jeg helt enig i !

Skrevet

Jeg har også vært inne på tanken på kortholder, vet at man kan også få bile på kortholder om man ønsker, bilde av den nyfødte kanskje? eller ul bilde? høres jo koselig ut da, men mulig jeg gjør det til farsdag i stedet. har ikke bestemt meg enda

Skrevet

sier det samme her som til storesøsken..

tror at her i gården blir jeg å kjøpe inn en playstation 2 til guttene mine..

både far og minstegutten på 4 vil nok begge kunne ha det arti med det.. han største blir ihvertfall som en 4åring hver gang vi er på besøk hos noen som har dette så..hehe..

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...