Gå til innhold

meg & lille vampyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager ny trille-tråd jeg, så vi ikke kupper innlegget nedenfor helt.. :o) Liker ikke helt utseendet på den buggster tror jeg, men blir kanskje vant til det etterhvert. Blir den ikke nesten like dyr som zia? Og så er det visst ikke full liggestilling på den, det må jeg ta da tulla er bare 3 mnd og jeg håper å få presset softbagen oppi trilla. Har du sett videoen om zia forresten? Ser jo kjempefin ut, og har liksom de tingene jeg savner eller ikke liker med zappen (f.eks full liggestilling, lettere å slå opp og ned, samt lås som gjør at den holdes sammen når den er sammenslått)... *sikle sikle*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så videoen og sikla selv:)

Jeg har prøvetrillet denne buggsteren i dag og den var god å trille. Virket bredere enn den zia og stødigere. Den var nesten helt i liggestilling, men min er uansett 1,5 år så her er det ikke noe krise med slikt. Dessuten skal han helst ligge litt oppover pga tett bryst også:)

Og den var goooood å trille!

Skrevet

Hmm, hvor prøvde du den?

Skrevet

Barnas Hus

Oi, nå har vi visst bestilt en også gitt:D

Skrevet

He he... :o) Skulle til å si at det finnes to typer av den, en ny som kom nå i våres. Vet ikke om det er den du har bestilt? Se på barnevognguiden.no

Grattis med ny vogn da, sikker fremdeles på zia jeg.. :o)

Skrevet

Ja, vet at det er to typer. Dette er sikkert den gamle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...