Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er ganske kraftig, OG lav.... kunne dere hjulpet meg? forsøker liksom å finne en kjole som står til min smak uten at jeg ser ut som en feit hobbit liksom.... gå inn på http://www.somaras.no/brudekjoler_side_5.html iog se på kjolene med disse navnene: Afrodite Albertine Ariell Aurora Amber Alle kjolene kommer jeg til å kreve noen fine stropper eller noe for å dekke armene litt. rangsjer gjerne fra best til verst!tusen takk damer :-)
Twins i magen <3 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 De var jo kjempefine alle sammen Er i samme situasjon ifht figur som deg, og skulle jeg valgt ville jeg nok tatt den Ariell-kjolen. Den var bare nydelig Tror kaaanskje skjørtet på Afrodite ville "jobbet mot" figuren...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Afrodite - tja, men jeg er redd du blir store nede av all struttingen. Albertine - nej, ikke om du ikke vil ha spm om du er gravid. Ariell - ja, men med brede stropper eller korte ermer Aurora - tja, men samme problem som den øverste samt at tubetopp som regel ikke er pent på store damer. Ikke på meg heller forøvrig. Amber - tror båndet i livet kan være heldig her ja, om det sitter på det smaleste punktet på livet ditt og ikke der du er størst. du må nesten bare prøve deg frem. ser at du liker ting som strutter. hehe.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 ja det er sååå vanskelig!!!! Jeg synes det er så mye fint! men det beste er jo at det faktisk går ann å få drømmekjolen selv om man er stor :-) var livredd jeg måtte gifte meg i et laken, men herligfred så mye fint det er, og det finnes like mye til oss store som til de smale!
Monajenten Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde valgt Albertine eller Ariell. Nydelige kjoler. Hadde nok gått for Ariell som nr. 1, og Albertine (med bredere stropper) som nr. 2. Det er ikke alltid det høres noe fint ut med brede stropper, men jeg tror jeg hadde valgt å få sydd stropper som var ganske smale ved festet i kjolen, og bredest oppe på skulderen, skjønner? Hadde ikke trengt å være mer enn 3, maks 4 cm, men tror det hadde vært fint med et sånt design. Men likte som sagt Ariell aller best. Den var helt nydelig. De andre syns jeg ikke passer. Som jeg sa i går, hadde jeg prøvd å unngå korsettliv på kjolen.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 hehe ja det er akkurat det jeg gjør.... må stå ut litt, også liker jeg sånn type stoff som det er på amber... altså sånn slørstoff alla.... :-D
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 med korsettliv, mener du med snøring bak? weller??? skjønner ikke helt hva jeg skal styre unna *ler*
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 He he, så morsomt! Jeg giftet meg i kjolen Ariell! Skal love deg at den komplimenterer oss med litt mer fyll. Grunnen til det er at fokuspunktet på denne kjolen er der "splitten" begynner, og illuderer en smalere midje Den er en utrolig vakker kjole. Ellers likte jeg alle kjolene du plukka ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå