Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 mini her har mye mindre våte bleier. Dette har vart i ca 3-4 uker..han er blid og fornøyd, spiser mindre pupp på dag og natt, får grøt til kvelds. Når han ammer, så suger han i ca 1-2 min før han sier seg fornøyd og vil opp og leke. Blid og fornøyd, leker og sover som vanlig. Får tilbud om vann, både på flaske og glass, men drikker minimalt. Fått også mm på flakse, men lite intressert i dette også... er det vanlig at dette skjer? har ikke veid han i det siste for han er jo i strååålende humør. Før dette hadde han masse våte bleier, men nå er det bare litt vått i hvert bleieskift, ca 4 om dagen. Morgenbleien er også blitt lettere, men det er masse tiss der enda da.. er dette vanlig eller må jeg gjøre noe?? tilbyr drikker, men han vil ikke ha... hmmm......
Gullsnoppen Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Er i samme situasjon her. Min er 8 mnd, og drikker mindre og mindre melk (mme) til fordel for fast føde. Ikke så veldig glad i vann, men tar noen super innimellom. Nattbleia er fortsatt blytung, men det kan være ganske tørt på dagen når han ikke har drukket så mye... Regner med at det er greit nok, siden nattableia (med 230 ml mme innabords) fortsatt er tung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå