dølajinta Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei! Etter 2 år med å prøve å bli gravid, ser det endelig ut som vi har lykkes. Er enda litt usikker og redd for at jeg skal ta feil og bli skuffa igjen. Jobber på fjellet for sesongen og har ingen mulighet til å komme meg nedover i dalen før den 20. april. Jeg har alle symptomene som beskrives; kvalm uansett tid på døgnet, jeg tisser veldig ofte, jeg har ikke veldig ømme bryster, men er blitt noe mørkere rundt vorten, hatt kraftig halsbrann, diare og promper mye oftere enn vanlig, jeg har litt menssmerter og magen er oppblåst og blitt synlig større. Må si jeg fikk en a-ha opplevelse når jeg leste symptomene for 3. svangerskapsuke, og de stemte. Likevel tør jeg ikke glede meg altfor mye før jeg får kjøpt en graviditetstest. Noen som har opplevd noe liknende? Noen råd? På forhånd takk! J,22
lillegull08<3 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg kjente også tegnen tidlig, men jeg var sikker på at det bare var inbilninger, så jeg gikk ti dager over ikm, før jeg gadd teste meg, og da var den pille menn positiv =) høres jo ut som du har sikre teng... Men ta en test du, før du slipper jubelen løs ;o) Lykke til med alt =) J,20
dølajinta Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Hei og takk for svaret! Kommer til å kjøpe en test så fort jeg kan. Må somsagt vente til etter den 20. april, for da er sesongen over. Håper av hele mitt hjerte at jeg endlig er gravid. Dette ville gjort oss så ufattelig lykkelige. Hvor langt på vei er du? Ble testen du tok positiv med en gang? Tusen takk! Mari, 22
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Hei hei... Jeg hadde en del mensmurringer, og da mensen var to dager for sen tok jeg en test. Det kom frem et tydelig blått kryss gitt. Skremmende og spennende på en gang. Har fortsatt litt mensmurringer hver dag. Så spennende å se hvordan dette går. Hvilke symptomer jeg får osv. Tok testen på onsdag, så dette har ikke synket helt inn ennå. klem J22
Happy-Mama:) Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Hvordan ligger du an i forhold til mensen da? Er den forsinket i tillegg? Jeg var kvalm og trøtt i to uker før påskeferien, uten at jeg koblet det til graviditet;p Da hadde vi prøvd noen mdn, og nesten "gitt opp"... Så for en gangs skyld tenkte jeg ikke på at det var symptomer. Skulle ha mensen onsdagen i påsken, uten at den kom. Var fortsatt trøtt og kvalm, og puppene begynte å bli ømme. Men pga veldig ustabile sykluser, trodde jeg fortsatt ikke at jeg var gravid. Tok en test 1.påskedag, fire dager etter ikm... (sånn ca værtfall siden jeg egentlig ikke har stabile sykluser) Jaggu var den positiv:) Er idag 7+4:D Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå