Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg grubler så på om jeg var unormal som likte grøt da jeg var barn og ungdom. Jeg har alltid likt grøt, så lenge jeg kan huske. Mora mi sa en gang at grøt ikke er noe populært blant barn og ungdom, ho likte ikke noe særlig grøt da ho var liten, men etter at ho ble voksen syns ho det er godt. Mannen min sier også det samme at han likte heller ikke risgrøt da han var guttunge, men nå syns han at det er ganske godt. Gudskjelov så liker begge de eldste barna mine grøt (ho på 7 og han på 4 år), det er stas for de hver gang vi skal ha grøt. Men jeg lurer på om det er en norm som sier at de fleste barn og ungdommer ikke liker grøt og om jeg var veldig spesiell som likte grøt da jeg var barn og ungdom. Jeg har hørt noen andre si at "da vi var små syntes vi grøt var vondt" og da grubler jeg på om det er en norm som sier at de fleste barn ikke liker grøt.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 vesla mi liker risengrynsgrøt og det samme gjør jeg unormal du??? hehe nei kan jeg ikke tenke meg
Mammapostei! Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Du må være utrolig spesiell, jeg kasta opp hver gang mine foreldre ga meg grøt.....
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg likte grøt gjennom hele oppveksten og liker det den dag i dag! Tror nok dette varierer fra unge til unge.. akkurat som noen liker kjøttkaker, andre ikke.. Osv, osv..
snurripåsnei Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hehe,her er det alltid grøt til kvelds hvis vesla får beste,og da hiver som regel mannen i huset innpå også :-) Vi lager av byggmel og grov rugmel. kjempegodt!!
Turid Laila Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 At du er spesiell er vel egentlig ikke så mye å lure på eller diskutere, er det det da? Uten at det var svar på innlegget for øvrig.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg jobber i barnehagen, og av ca 100 barn så er det kanskje 3-4 som ikke er så glade i risengrynsgrøt. Og mine to er veldig glade i grøt. Selv var jeg ikke så glad i grøt som liten, men har blitt glad i det som voksen.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Jeg kjenner faktisk ingen som ikke likte grøt som barn, selv elsket jeg det. Men har ikke spist grøt siden jeg ble voksen, liker det absolutt ikke
ChellBell - har født! Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Jeg syns overskriften var så rar at jeg måtte lese.. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som ikke liker grøt! Jeg er en av de mange som har vokst opp med risengrynsgrøt på lørdager. Og da med sukker, kanel, smørøye og rød saft. Det MÅ være rød saft! Fremdeles spiser vi grøt ca. 1 gang i uken og det syns jeg er en så koselig tradisjon )
Madde/sommergutt:) Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Jeg også har vokst opp med grøt hver lørdag... er kjemepglad i grøt den dag i dag:) Vet ikke om mange som ikke liker grøt heller...
simba>>>3gutter Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg er vel en av de mest "u"vanlige, har aldri likt grøt, spiste ikke engang grøt som spebarn. Spyttet ut med engang mamma puttet det inni munnen min og jeg klarer forsatt ikke grøt i dag selv om jeg har passert 30år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå