Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei, jeg er gift og har to små barn. Jeg og mannen min har alltid hatt det veldig godt sammen. Noen få krangler har det vært i løpet av tiden vi har vært sammen, 11 år snart. Problemet er at i det siste har jeg begynt å miste litt av følelsene for ham. Jeg er egentlig veldig glad i ham og et liv uten ham ville vært fullstendig utenkelig. Men jeg merker at jeg ikke bryr meg like mye som før. Der jeg før hadde blitt kjempelei meg for en sur kommentar fra ham, bare svarer jeg tilbake i samme leia og rett og slett ikke bryr meg. For meg er dette veldig uvant og jeg er derfor redd for at dette er et faresignal. Vi har ikke så ofte sex lenger, jeg er en person som føler at ting må "stemme" når jeg skal ha sex. Så da blir det ikke så mye når vi ikke er inne i en god periode. Tror han er av samme type for han tar heller ikke initiativ. Kommunikasjonen i forhold er veldig ulikt fra par til par, derfor er det kanskje ikke så lett å skjønne for folk som er mer vant med å gi sure kommentarer til hverandre uten at det legges så mye i det. Er det noen som har vært gjennom slike perioder og har dere tips til hva en skal gjøre?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 hva med å prøve å prate om det? eller prøve å ha en helg for dere selv? barna blir ofte i fokus når man har små, merker selv at jeg ikke "bryr meg" så mye om sambo (vært sammen i 10år) men vi prøver å sette av tid til hverandre på kvelden. småting som å sitte i armkroken hans når vi ser film en "hvilkensomhelst"_kveld, se på hverandre istedenfor en eller anna tv-serie, og kline litt.. etter så mange år er det jo synd om det skal bli slutt fordi man ikke kommuniserer og sklir fra hverandre...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Ja, vi burde sikkert blitt flinkere til å ta av tv'en innimellom. Vi er egentlig noen gode sofakosere, ved at vi liker å ligge litt på sofaen og kose og kline i løpet av kvelden. Men det er akkurat dette det er blitt litt mindre av i det siste, og det er litt vanskelig å gjøre for jeg tror vi begge merker at det blir litt "feil". Vi har ikke hatt noen store samtaler om dette, mer av type kommentar om at en ikke alltid kan ha like intense følelser for hverandre. Men det å ta en helg sammen tror jeg er noe vi må satse på. Vi har ikke familie i nærheten og det er da litt lett for at hverdagslivet tar en helt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå