1, 2, 3!!! Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Noen som har tenkt på dette? Hva kjøper dere? Trenger tips! Termin om 7 uker. Gutt snart 7 år og jente 4 år!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Dette har jeg ikke tenkt på selv ! Jeg må også finne på noe ! Har de ikke sånne t-sjorter det står stolt storebror på osv ?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jenta vår skal få ny dukke, og litt plukk av tilbehør til (f.eks. stellebord og sånn) slik at hun også får seg en "baby" når lillesøster kommer.
simba>>>3gutter Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 lillegutt ønsker seg togbane(brio) og det får han i gave fra babyen, når han kommer på sykehuset på besøk.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Storebror på 4 år skal få nintendo ds av lillesøster:-)
jente,jente, ? Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 støresøster skal få ny dukkevogn da den hun har er totalt utslitt..
<3 qleopatrice <3 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Mi på 3 får disney prinsesse kjoler hu elsker prinsesse og å kle seg ut
tvkrus Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 vi ornet det i dag de får et lekehus de er 5 og7 år
snart mor til 3 Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 sitter og vurderer om man skulle kjøpt inn en playstation 2 i barselgave til far og storebror... ;-) tror de vil ha lik utnytte og glede av det begge to.. og jeg lover at jeg tenker ikke på det fordi at jeg selv har lyst på singstar altså..looover....hehe...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Eldste her fikk lego brannstasjonen når mellomste kom til verden. Vi tenkte som så at det var greit med noe som aktiviserte litt, og han var ikke gammel nok til å pusle med bygginga alene, så da fikk han litt alenetid med pappa og bestefar, samt at de brukte mange timer med å leke med det. Vet ikke enda hva de to storebrødrene skal få denne gangen, må se litt på hva de ønsker seg.
1, 2, 3!!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2008 1000 takk! Så fint at dere har svart! =) Nå er det klinkekuler som interesserer storebror på 7 for tiden. For uten at han er klesinteressert, og liker de og de klærne... (lurer på hvor han har fått det fra (*klørmegihodet*) Snuppa på 4 liker alt som har med prinsesser, barbie o.l. å gjøre... Hun er også klesinteressert.... (Gjelder kjoler, og gjerne prinsesse/ballkjoler). Får ta en runde å se i slutten av mnd!
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 storebror på 2år skal få et helt nytt duplo sett men all slags dyr osv... dilla på å bygge..hehe.. skal få sånn tog i duplo oxo... tror nok han vil bli ganske opptatt den første tiden...hehe..
mai mammaen til to Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 nå er datteren min en del yngre enn dine da.. hun blir 2 år når babyen kommer om noen uker... jeg har kjøpt et sete som hun kan bruke som bilsete til dukken og hun kan bære den på ryggen. tror hun kommer til å bli kjempe glad..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Ellers vil jeg bare si at det eldsten her syntes var stas var å bli med pappan ut og kjøpe denne gaven mens jeg lå på sykehuset. De hadde en skikkelig far og sønn formiddag hvor de spiste lunsj på kafe, kjøpte storebrorgave og så kjøpte de en gave til babyen fra storebror (et sett klær som babyen hadde på seg på vei hjem fra sykehuset). Og disse klærne fikk storebror velge ut helt selv. Tror det var veldig koselig for dem begge å ha en slik tid sammen også. Ikke bare at storebror får en gave og så er alle opptatt av babyen. Så vi skal også gjøre det slik nå at de to eldste får bli med pappaen og handle gaver og henteklær.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Jeg har aldri hørt om storesøskengave engang jeg. Er det helt vanlig å kjøpe en flott gave til storesøsknene? Nå gir ikke vi gaver til hverandre etter fødselen heller da, syns ikke det er noe stor vits. Vi har jo fått en baby. Skjønner poenget med gave hvis det er for å hindre at storesøsknene føler seg helt tilsidesatt, men må si jeg blir litt sjokkert over hvor flotte gaver alle kjøper. Noen som har noen meninger om dette som dere vil dele?
mto2 Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Vi kjøper ikkje gåve til kvarandre, men har tenkt at storebror skal få ei newborn-dukke eller noko liknande slik at han kan vere deltakande i baby-stellet på sin måte. Det spelar og ei rolle at han skal få noko nytt for å ikkje kjenne seg oversett. Eg håpar at besteforeldre og andre og hugsar på han slik at det ikkje berre vert babyen som får gåver frå andre. Det treng ikkje vere så mykje, men ei lita merksemd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå