Piipii Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Har dere merket noe forskjell rundt magen, evt hvor mye og hvor lenge har der holdt på. Venter på min, og det skal bli så gøy hihi
Monajenten Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Har ikke rocket hver dag, men gått inn 2 cm på tre uker.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 jeg hentet min på mandag, men har nesten ikke rocket. For 1. jeg får det ikke til. Føler den ringen er så stor at det hadde vært plass til 3 til inni. Den detter ned med en gang:o( 2. Har jo ikke plass her i denne lille leil til å rocke. Må rydde meg plass, og tilogmed da dunker jeg bort ting. Så må enten gjør det ute i gangen i fare for oppmerksomhet fra naboene, eller ute på terrassen.
3xmamma Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg har bare rocket i en uke, og jeg har ikke målt meg før jeg begynte. Har ikke merket noe enda, syns faktisk at magen "buler" litt jeg. Har gått ned 2 kg denne uka, men det er nok pga snop og brus er fjerna fra skapene Ser flere har merket forskjell etter 3-4 uker så jeg får rocke meg videre og håpe det skjer noe snart =) Morro er det iallefall =)
Piipii Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Ok, har hørt mange hadde litt problemer i starten, men øvelse gjør sikkert mester:) Artig å høre at den virker ihvertfall:) Blir gøy når jeg får min om jeg klarer det:)
♥ McQueen♥ Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg har hatt min i 1,5 uke. og har nok rocket myyye mer enn anbefalt. men det er så gøy at jeg ikke klare å la være. Gått inn ca 1 cm siden jeg begynte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå