♥Mammatil3små♥ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei:) Var hos jordmor i dag, og hadde for fjerde gang siden starten av februar 4+ i utslag på leukocytter(altså på alle kontroller jeg har vært på siden februar). Jordmora har kommentert d før, mn lixom ikke reagert så mye på d,siden d er ganske vanlig med leukocytter når vi er gravid... Men nå fant hun plutselig ut att dette måtte vi finne ut av... Hva kan d egentlig være? Har ingen tegn på verken soppinfeksjon eller urinveisinfeksjon, men utslag på leukocytter kan jo lixom være tegn på en infeksjon i kroppen... Har forresten vasket meg ,og tatt midtstrålen hver gang når jeg har tatt urinprøver, så skal ikke være så forurenset heller på en måte... Noen andre som har fått så mye utslag gjentatte ganger, uten att d har vært noen infeksjon eller noe...?
Ned 20,4kg.. Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Har hatt +3 nesten hele svangerskapet og hos meg fant de ut at det bare var fordi jeg hadde så stort problem med utflod. De undersøkte og tok prøver for å utelukke infeksjoner..
lillespiren2:) Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hmm. jeg var med legen i går, og fikk for første gang påvist det i urinen, legen min skrev ut resept til meg på antibiotika, så det hun sa til meg var at det var en urinveisinfeksjon. Jeg har heller ikke som du beskriver hatt noen spesielle symptomer bortsett fra hyppig vannlatning.
3-prinser Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Gravide trenger faktisk ikke ha symptomer på uvi har jeg hørt. I mitt forrige sv.skap hadde jeg vannavgang i uke 37 pga uvi. Fikk vite om uvi`en det da vi kom på sykehuset og tok urinprøve. Oppdaget det ikke selv. Nå er jeg i uke 36 og har på nytt fått uvi, uten symptomer. Gikk ei uke på antibiotika, men har ikke blitt kvitt det. Nå har jeg faktisk smerter på hver side nederst på magen. Smertene likner "hold" som man får hvis man har spist rett før man trener. Smerter som er helt uutholdelige til tider. Har fått antibiotika, og håper jeg slipper tidlig vannavgang denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå