Monajenten Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Sett at dere skal ha barnebursdag men ikke har noe særlig tid (det er jo ofte sånn i dag, når man skal få alle kabaler med jobb og barnehage osv. til å gå opp.) Ville dere betalt for å få folk hjem til dere som stod for hele arrangementet - alt fra pynt, mat, kaker, leker og underholdning? Hvor dere slapp å gjøre i stand noenting, og det også ville bli ryddet etterpå?
piano♫ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Nei. Det ville jeg tatt meg tid til å gjøre selv. Kunne sikkert "satt bort" noe kakebaking, og gladelig gitt noen langkosten etterpå. Resten ville jeg ikke vært foruten :-)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Nei personlig liker jeg og gjøre slik selv. Alt går med riktig planlegging. Noe amerikansk party planner hadde aldri falt meg inn.
Blue Lady Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Nei, desverre, hadde ikke betalt noen for det.
cherry coke Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Nei. Barnebursdager TAR jeg meg tid til. Stor del av kosen er å stelle istand=)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Nei, det ville jeg ikke. Jeg liker ikke å ha fremmede i huset som tar seg til rette i skuffer og skap på kjøkkenet mitt. He he. Nei, da feirer vi heller ute, på lekeland, bowling osv.
Monajenten Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 Nei jeg regner med at mange vil svare det samme som deg, piano:-) Men ser jo også at det er så mange som heller tar ungene med på maccen, badeland, lekeland, bowling o.l. for å "slippe" alt styret, så derfor tenkte jeg at kanskje enkelte ville fortsatt med hjemmebursdager hvis de slapp å gjøre så mye. Har forøvrig utrolig lyst å begynne å bake kaker på bestilling.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Barnebursdag: nei Min bursdag: gladelig! Isteden har jeg sluttet å feire slikt
Monajenten Skrevet 10. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2008 Hehe, har skrevet om det lenger oppe Alle nick er jo opptatt;-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Ja, utvilsomt! Jeg virkelig hater slike ting. Altså kos å lage det fint til for barna, men kunne jeg bare fåttkos-delen og sluppet stress-delen så ja takk!
Gjest ->>- Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Nei. Jeg liker ikke fremmede i huset mitt, og om jeg nå var i en situasjon hvor vi ikke hadde overskudd hadde jeg langt heller fått bursdagen arrangert et annet sted.
piano♫ Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Kaker på bestilling hørtes ut som en god idè. Tror mange ville betalt for det, jeg. Lekelandbursdag er ikke helt tingen for meg, hvertfall.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Nei det ville ikke jeg gjort... Tenk om barna tenker over det og synes det er trist at mamma ikke har tid til å ordne i stand bursdagen deres...?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 At du ikke heller syr kjoler til bestilling, det er et tilbud jeg muligens ville benyttet meg av.
Monajenten Skrevet 10. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. april 2008 Hehehe dette er jo ikke noe jeg gjør da;-) Bare lufter tanker og er nysgjerrig på andres synspunkter:-) Ja, at jeg ikke gjør det? :-) Har tenkt på det også vet du, maaaange ganger. "Problemet" nå er at det finnes jo så enormt mange muligheter til å få skreddersydd kjole, bare f.eks. på www.jkdress.com hvor du får skreddersydd kjole til 5-600 kr. Det hadde nok blitt noen tusenlapper om jeg skulle sydd kjoler på bestilling. Vet at det er helt vanlig pris, men jeg kan ikke konkurrere med jkdress og lignende konsept.
Eve Dallas Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Nei, jeg ville ikke benyttet meg av det tilbudet. Jeg synes det minste man kan klare er å lage et bursdagsselskap for barnet sitt. De har bursdag kun en gang i året. Er det blitt slik at det er en byrde å feire fødselsdagen sitt eget barn?! Det er fryktelig trist. Det trenger slett ikke være mye forberedelser. Kjøp kake, papirduker, pappglass, papptallerkener, servietter. La barna få være med å pynte, sleng på noen pølser eller pizza, smelle i hop noen godteposer. Etterpå er det bare fram med en bossekk, og vips så er "besøket" borte. Da har barnet i et minste fått følelsen av at fødselsdagen er en stort dag for familien, ikke en dag som kan arrangeres av hvem som helst for du er jo ikke så viktig.
Monajenten Skrevet 10. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 10. april 2008 Ja jeg har sååååå lyst. Elsker å bake og pynte og eksperimentere:-)
Monajenten Skrevet 10. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. april 2008 Det er jo snakk om å slippe å ta seg av stresset, men bestemme hvordan det skal være. Det blir jo en stor dag for familien selv om ikke mamma står på kjøkkenet og lager mat, vel? Tror det ble litt misforstått.
supermummy Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 Syns det er en fenomenal ide! og jeg er helt sikker på at det er mange somm ville benyttet seg av tilbudet!!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #21 Skrevet 10. april 2008 Er ikke helt slik jeg ser det da. Vi gjør dagen spesiell for barna våres. Vekker dem med frokost og lys, synger og gir gaver på selve dagen, men resten av dagen har vi ikke tid til barnet som har bursdag fordi det må vaskes, bakes, ryddes, stelles i stand osv. Tenk å bare slippe det og kunne væremed barnet i tede og leke med gavene, gå en tur ut og finne på noe ekstra gøy mens huset ble klargjort, kakene bakt osv?
Monajenten Skrevet 10. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 10. april 2008 Du har virkelig skjønt poenget mitt du, Alva:-D
It's all about me Skrevet 10. april 2008 #23 Skrevet 10. april 2008 Det kunne ikke vært umulig, men det heller kommer an på to viktige ting: 1 - Pris selvfølgeli. og 2 - Den som ordner dette her må bake glutenfritt. Lillegutt har cøliaki og jeg har planer om å bare lage glutenfrie ting i hans selskap så han kan spise alt på sin egen dag. Samt så er det en mulighet til å vise at glutenfritt er godt det også.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #24 Skrevet 10. april 2008 Nei, jeg ville ikke benyttet meg av et sånt tilbud, men jeg ville kjøpt kake hos deg. Jeg spurte deg jo, men det ble jo aldri noe ut av..? :-)
selfangerkjerringa Skrevet 10. april 2008 #25 Skrevet 10. april 2008 Jeg ville nok heller betalt for å få en slik pakke hjemme som du beskriver, enn å ta med ungene på mækkern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå