Mammaen til Kevin Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Blir det automatisk tatt blodprøve for å se om man har hatt vannkopper når man blir gravid, eller blir det bare tatt på de som sier at de ikke har hatt det? Jeg var nemlig sikker på at jeg hadde hatt vannkopper så dersom legen spurte om det for 2 1/2 år siden da jeg ble gravid svarte jeg at det har jeg hatt. Det går vannkopper i barnehagen til sønnen min nå, og nå mener foreldrene mine bestemt at jeg ikke har hatt vannkopper.
babysjuk82 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Tror ikke d blir tatt prøver av d. Aldri hørt om d.håpe du slippe og få d.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Nei, det blir vel ikke testet.. Ikke som jeg vet ihvertfall.. tror det er noe man må nevne selv..
tussemor <3 <3 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Nei det er nok ikke vanlig rutine å teste om du har hatt vannkopper nei. Jeg jobber i barnehage, og var til legen for et par mnd. siden for å teste om jeg hadde hatt vannkopper pga at det gikk i barnehagen. Fikk svar etter 3 dager, og hadde heldigvis hatt det
Trulte76 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Man tester ikke om man har tatt vannkoppene..det er røde hunder man blir testet for..å det blir man automatisk ja..
bomsa Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Vannkopper er ikke farlig for gravide og fosteret, dette er jeg 100% sikker på siden mannen min hadde det da jeg var gravid og vi spurte alle legene om det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå