Gå til innhold

Er det noen shoppe-jenter fra Oslo her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter noe ålreite og pene ammeklær. Topper og kjoler.

Har Zara ammeklær? Hvor ligger forresten den andre Zarabutikken som skal ha åpnet? Er den like stor som den i bokstadvegen?

Hvordan er utvalget på Den Kule mage? Utvalget på nettet er jo ikke så stort..

Noen andre bra butikker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på mammahuset.no masse fint

Skrevet

Svangerskapet i Kirkeveien på Majorstua, butikken Magen på Jar (ved trikkestasjonen), butikken Ni måneder på Sandvika Storsenter.

Tror Zara er i Bogstadveien og i Grensen, men ikke 100% sikker.

Polarn og Pyret ligger også i Bogstadveien.

Babyshop ved Gunerius og nedenfor St.Hanshaugen er også aktuelle:-)

Håper du får en bra shopping!

Skrevet

Den nye Zara ligger i Karl Johan - nede i dumpa ved siden av Stortinget på en måte. Den er ikke like stor som den i Bogstadveien, men de har fortsatt masse fint der! Også er det ikke så mye folk der :-) Jeg har kjøpt mammabukse der som var kjempefin! Ei av jentene der sa at de også snart skulle få inn mer mammaklær, så det er jo bare å stikke innom :-)

Skrevet

Å, og når det gjelder Den Kule Mage så synes jeg utvalget er litt kjedelig + at det er rimelig dyrt! Det er mulig det bare er meg, men jeg bruker ikke 1000kr på en bukse som kommer til å passe i fire mnd liksom.. Men de har kanskje litt mer ting hvis man skal pynte seg og sånt! Men da går jeg heller og handler i en vanlig butikk, moten idag er jo perfekt for oss gravide - kjoler med høyt liv, tunikaer, lange topper osv :-)

Skrevet

Er nok Den kule mage som har størst utvalg i ammeklær, Zara er jo spansk og

satser vel ikke så hardt på amming.

Skrevet

Å hehe, ammeklær og mammaklær er jo kanskje ikke helt det samme nei ;-) Litt i tåka her kan man si! Nei da er nok ikke Zara så gode på det!

Skrevet

svangerskapet i kirkeveien har masse amme-klær i merket boob. De har også endel på den kule mage på grunerløkka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...