Tiddelidu Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Finnes det en hostedempende hostesaft å på butikken? Sønnen min får en hostekule ca hvert 3.minutt, tørrhoste.
dritgrei hei hei! Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 mentholatum under føttene hans er den beste hostemedisinen - særlig på tørrhoste... og hvis du får han til å drikke vann med sitron i så går det bedre. I morgen kan du gå på apoteket å kjøpe en hostesaft som egentlig ikke skal brukes før han er 2 år, men det kan du, du må bare bruke litt mindre.
Tiddelidu Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Takk! Da har venninna mi fått låne av svigermora si. Snille altså! Verdt et forsøk!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 begge min unger reagerer fort på mentholatum under føttene ved hoste.... det funker på oss voksne også :-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Nå har jeg ikke lest hva de andre her har skrevet,men var hos legen for ett par uker siden og fikk beskjed om å aldri gi hostedempende hostesaft, pga at da for ikke "hosten" kommet opp og blir i lungene og da kan det gå over til bakterie og han kan bli skikkelig syk...og så tror jeg ikke det finnes til under to år... Men uansett det jeg har pleid å gjort er å gi febernedsettende stikkpille, det fikk vi beskjed om av legen til eldstesnuppa for noen år siden, trenger ikke ha feber.. det bedøver i halsen så en slutter å hoste, og det funker også... fælt med sånn hoste huff.. God bedring til lillegutten din..
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg leste nettopp at en teskje honning en halv time før sengetid var bedre enn hostesaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå