Gå til innhold

Hva kan man gjøre fra sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekkenløsning.. Hva gjør dere andre som er mer eller mindre låst til sengen? Tar i mot forslag!! Selv:

- Surfer på nettet

- Ser film

- Strikker

- Leser bok.

( Forsøker å ikke drikke/spise så mye, vil helst ikke opp på do.. Må løftes og det gjør likevel j*vlig vondt.)

Kjeder meg til døde allerede... Og jeg har bare vært sånn her noen få dager.. Håper at det gir seg litt og jeg snart kommer opp, hele 10 uker igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv akupunktur for plagene:)

Jeg har selv god erfaring med dette. Har enda litt vondt men er mye bedre enn jeg var.

Kryssord/soduko var tingen for meg da jeg for det meste satt i en stol hjemme. Får skjerpe hjernen litt:)

Skrevet

Hvis du har masse digitale bilder på pc'en din kan du jo lage til fotoalbum av dem - på Foto Knudsen. Eller du kan ringe alle kjente og snakke i telefonen i timesvis.

Bortsett fra det kommer jeg ikke på flere aktiviteter enn de du har nevnt... bortsett fra sove da....

Håper du ikke må sitte slik i 10 uker - lykke til og god bedring!

Skrevet

Spille spill på pc/nett hvis du er interessert i slikt. Selv har jeg hatt dilla på viva pinata på x-boxen. Tida går utrolig fort, he he....

Skrevet

Studere, hos NKI t.d.

scrapbooking

spele pc-spel

høyre på musikk eller lydbøker

sjå tv

puslespel

legge kabal

Skrevet

Inviter ett par gode venninner på besøk. Bestill pizza og se på tv i kveld.Så kan mannen din få en pause og komme seg ut en tur. Si at de skal ta med seg alle gamle blader de har liggende, så har du noe å gjøre i morgen også.

Du må ha masse god bedring!! Kan bli bedre etter du har prøvd å ta d helt med ro en stund. Føler med deg. Har ikke vært sengeliggende, men har vært en sofasilter i 6 mnd nå pga bekkenløsning. Løsningen min har vært å være supersosial. Jeg har spurt venner og familie på besøk og når jeg har vært god nok har jeg gått på besøk. De trenger ikke noe oppvartning, du kan sende de ut på kjøkkenet og så kan de sette på litt kaffe selv.

Lykke til videre. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...