Min lille goggutt Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 litt ømme pupper av og til bare... Flere som har har hatt det slik. Sist jeg var gravid kastet jeg jo opp fra uke 4....
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Med nr1 kom symptomene en del tidligere enn med nr2. Fikk mistanke med nr1 at jeg var gravid pga veldig ømme pupper og småkvalm på morgenen,mens med nr 2 var det kun en utrblivende mens som ga meg et hint:o) Lykke til!
askeladda Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jadde lite symptomer selv da jeg var gravid, og husker jeg av og til bekymret meg for det. Kunne liksom ikke helt tro på det når alt var normalt! Men, alt gikk fint!
virra Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Har ei venninne som gikk i 18uker uten symptomer annet enn manglende mens. Da ble graviditeten oppdaget av legen. Selv fikk jeg morgenkvalmen i uke 12. Tror alt er helt normalt... Lykke til og gratulerer :-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg merket ingenting før jeg var 8 uker på vei (oppdaget først da at jeg var gravid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå