ALMA1 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Gått en dag over termin,venter ei lita tulle.......og nå er det dette navnet da......Kornelia........Alva.......Una Karin (oppkallelse etter mamma og svigermor) Kornelia har vært nr 1,MEN når jeg sier at jenta skal hete det uttaler folk det helt feil, korNElia sier jeg, mens de sier KORNelia(bor på bygd,folk har sånn bondepreg over alle navn) Hva syns dere???!! Bare interresert i flere synspunkter:)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg synes alle navnene du nevner er fine. Litt skeptisk til Una Karin som dobbeltnavn, men hver for seg er de ok. Ville ikke brydd meg om komentarer om KORNelia, Kornelia er fint. Når du får se den lille jenta kan det hende at det blir lettere å velge .
no more babies Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Både Kornelia og Alva er nydelige navn. Alva er jo i ferd med å bli et veldig populært navn, og det er ikke så rart, så fint som det er:-) Ville gått for Alva jeg!
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Synes Una er finest jeg Oppkalling liker jeg, så Una Karin er fint Altså Una Kariiin ?
ALMA1 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Ja utales Una Kariiiiin jah.....hehe....syns det er vanskelig.....får håpe jeg "ser" det på henne når hun kommer hva som passer perfekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå