Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Her er jenta 17 mnd, men spiser lite med skje (mors feil). Må slippe henne mer løs. Hun spiser med gaffel til middag. Hva med dere andre?
vivi79med2tette Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Her har snuppa spist selv siden hun var 9 mnd. tenker jeg. Ikke med skje, men med fingrene. Hun er nå litt over ett år og spiser fortsatt med fingrene, men øver seg med skje innimellom. Hvis jeg prøver å hjelpe blir hun sint. Blir en del gris, men det gjør ikke noe :-) Å starte så tidlig var ikke min intensjon, men hun ble så sint når jeg skulle hjelpe med middag at jeg lot henne ligeså gjøre det selv.
Brillemamma Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Han har spist brød og annen fingermat selv siden han var rundt 10mnd. Begynnte å spise middagsmat,dessert, yoghurt og sånn med skje selv når han var 13-14 mnd. Litt søl i begynnelsen, men nå er han kjempeflink! Mater han aldri, da blir han bare sint..er ingen vits heller.. Han er nå 18mnd.
Yo&La+spire Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jenta mi er 13 mnd og spiser brød, frukt og noen middager som oftest selv (kommer litt ann på hva vi har og hvor vi er). Grøten styrer eg...så lenge det varer;)
Yvonnemor Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Knerten på 16 måneder spiser mye selv, men det er ikke alltid så mye som kommer inn i munnen. Han spiser med skje.
firemerkersmør Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Tassen på 22 mnd spiser det meste selv, men må hjelpe litt til. Mye med hendene da, og litt med skje.
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Har ikke fått lov til å "legge meg opp i" spisinga til gutten vår siden han var 13-14 mnd. Det vil han gjøre selv og han har blitt veldig flink
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 14 mnd og spiser alt med hendene selv. Vi prøver skje innimellom og hun får i seg noe selv, men ikke mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå