Gå til innhold

trille til tyrkia-turen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille blir 4 år nå så hun har jo egentlig sluttet å bruke trille for lenge siden. Noen som har tips om hva slags enkel paraplytrille vi bør kjøpe? Vi skal bruke den til og fra stranden (er en helvetes laaaang oppoverbakke hjem til leligheten) og i sentrum om kvelden. Greit om man kan legge ned ryggen på den slik at hun kan sove om hun blir trøtt på kvelden. Hva tror dere? Eller tenker dere at det ikke er nødvendig med trille til så store barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lite hjelpsomme dere er da gitt...

Skrevet

Mange dyre triller for tida synes jeg.

Hva slags prisklasse tenker dere da?

Skrevet

et sted under 1000 kr iallefall. Men den bør ha sånn kalesj eller hva det nå heter. hehe. Greit med litt beskyttelse liksom, også må den legges ned. vi har en babydan men den begynner å bli så dårlig også er det ikke så nett når den er lagt sammen synes jeg.

Skrevet

Man får triller fra noen hundrelapper til flere tusen. Jeg teller selv på knappene om hvor mye penger vi skal legge i en ferietrille (har zapp nå, men trenger en med liggestilling). Hvis dere ikke trenger vogna til et yngre barn seinere er det kanskje ikke vits i å kjøpe så dyr vogn, på den annen side vil nok trillekomforten gjenspeiles i prisen..

Skrevet

De har en Carena Lieback Lux til 699 på Barnas Hus denne uken.

Den er fæl å trille, men ryggen kan legges ned og den er sikkert hlt ok for bare en tur.

Eller Carena easy til 999. Men den er visst ikke god å trille over lengre tid den heller.

Tenke tenke (leter etter vogn selv for tida skjønner du) de fleste av de rimelige reisetrillene er litt dålige å kjøre med. Men mange av de mellom 500 og 1000 kan ryggen legges ned på.

Skrevet

vel, jeg er babysyk jeg da..så vi får se minnie mom. haha. ;p

Jeg får nesten bare kikke litt rundt tror jeg. Tror uansett det er lurt å ha med trille. Kan jo bli lange dager.

Skrevet

kan være greit å ha da, så slipper dere ta taxi fra stranda hver dag ..eller hjem fras byen.

troller har noen triller med god regulering på ryggen til 6-700kr..

*fikklysttilåreiseselv*...

Skrevet

Hvis det er sannsynlig at dere skal ha flere barn og at vogna skal brukes på ferier og shopping, er det kanskje like greit å legge litt mer penger i den? Istedet for å kjøpe en billig som ikke holder mål... Prøver ihvertfall å overbevise meg selv om det samme for å forsvare å kjøpe en litt dyr en.. He he.. :o)

Disse er dyre og bra tror jeg:

Maclaren

Peg Perego

Petite Star Zia

Bugaboo Bee (veldig dyr)

Ellers vurderer jeg også en rimelig og har sett litt på Espirit (www.rudo.no)

Skrevet

Bare husk at den petite star zia koster nærmere 2000 med alt når man må bestille den fra England, som man må.

Skrevet

Jeg har Babytravel sin Sulky Shopper!Er genial =)

Ryggen har 4 innstillinger ( liggende,halveis liggende,halveis sittende,

sittende oppreist )

Har kalesje.

Lett,veier 9 kg.Tar liten plass i bilen!

Koster bare 999kr hos Reflex.

Bruker den selv på handleturer og skal ha den med til Kreta i juni!

Er veldig lett og god =)

Anbefaler denne altså!

Er ikke noe vogn til lange turer,til det har jeg nettopp snopet meg en Teutonia Mistral,men den tørr jeg ikke ta med meg til syden ;-)

Skrevet

Jepp.. Den blir ganske dyr, men ikke dyrere enn de andre jeg nevnte.. Skjønner at du også har lyst på den.. :o) Jeg har lyst på, men gruer meg litt for hva sambo sier.... ;-/

Skrevet

tusen takk for mange svar. jeg synes den bugaboo trilla var fin, og de har virkelig en snasen vanlig vogn også. den cameleon. nam nam! Sånn vil jeg ha til nest barn gitt! :D

Skrevet

Bugaboo bee er jo kjempefin, så stilig i forhold til en del triller. Men over 4000 da gitt:S

Skrevet

ja det er bare ikke aktuellt asso! dyrt jaaah! Heller spare de og mase om at kjæresten får farten på babylysten sin. hehe.

Skrevet

hmmm, fin den ja! ;D i rødt!

Skrevet

Ja, den røde var finest! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...