maria isabell Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 dersom noen har vert å kjøpt/sett blåe sparkebukser eller gensere/bukser til nyfødt vær så snill si i fra til meg:) har funnet litt,men mangler...har vert innom alle baby butikkene...blåfargen må være mellomblå uten grått i:) er litt kresen:) men vil ha "perfekte" klær til gullet mitt:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 kappahl har veldig mye fint i blått:)
maria isabell Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 tusen takk.....zara er sikkert den ensete butikken eg ikke har vert:)
NormaJean Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 hmmm, vet ikke om Zara er kommet til Bergen. sjekk Zara.no i oslo er den på majorstua og karl johan. barneklær derfra er bare helt fantastisk, så utrolig pent. litt dyrt da;)
Bergen1971 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 sjekk følgende butikker i bergen: barnas boutique reflex exit laban og laboline babyshop små drømmer friends
Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Nøstebarn har et fint hentesett, bl.a. i blått, i ull/silke. Jakke med krage, bukse og sparkebukse uten føtter (tror jeg). Ensfarget og uten mønster. Veldig fint og virker behagelig å ha på. Ikke alt babytøy som gjør det. Se på www.nostebarn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå