2008 og 2012 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg lurer på om jeg kan være gravid... Jeg håper det, men jeg tør ikke helt å tro jeg kan være det. Er på dag 33 i syklusen, men har lange og uregelmessige sykluser, så det betyr ingenting. Har i de siste dagene kjent at det stikker litt i magen og har også hatt litt vondt i magen. Pleier aldri å ha vondt i magen. Føler også at jeg blir veldig fort sliten. Også stikker det litt i puppene, det har jeg heller aldri kjent før... Men mest sannsynlig er det vel innbilte symptomer. Skal teste på lørdag tenkte jeg. Flere i samme situasjon? Med mange rare symptomer?
BAcer vil ha flere :) Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg har også mange rare symptomer :s Men det er nok mest sannsynlig pga jeg har en "mongo" kropp.. Værker i underlivet/livmor/eggstokker.. Kjenner litt svake voksesmerter i brystene, er veeldig trøtt for tiden.. Hadde jeg hatt uendelig med tester hjemme hadde jeg nok testet hver dag, selv om jeg visste at den ble negativ.. Jeg har nå blitt enig med megselv at jeg ikke skal teste igjen før jeg faktisk må opp og tisse på nettene (for DET er vel et sikkert tegn??) Er nok ikke heelt i samme situasjon som deg, i og med at jeg ikke har noen syklus.. Men har gode innbilninger fordet Har du barn fra før?
2008 og 2012 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Hei igjen Godt å høre vi er flere i samme båt! Når det gjelder å måtte opp på nettene for å tisse, så har jeg måttet det i flere år... Så det er nok ikke nødvendigvis et sikkert tegn... Jeg har ingen barn fra før nei, så dette er veldig spennende! Og litt skummelt.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg husker bare det at jeg måtte opp og tisse allerede før ikm da jeg var gravid (men husker ikke om det kanskje var en bivirkning av pergoen??). Og så lenge jeg ikke må det nå, så prøver jeg å bruke det som et argument mot megselv om at jeg ikke trenger å teste enda hehe Dette er veldig spennende ja!! Gleder meg så til jeg har bebis i magen igjen! Du har MASSE å glede deg til :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå