Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg tiden går fort. Bare tre uker til vi skal sette igang prøvingen. I det ene øyeblikket kan jeg knapt vente, og i det neste trenger jeg litt mer tid..hmm. Er så mye som skal skje før 1 mai så vet at tiden vil gå fort. Men kanskje det er normalt å føle det sånn når det nærmer seg? Er ikke like gira nå som for en mnd siden. Har roet det litt ned. Men blir også litt stresset med tanke på at det kan ta laang tid før spiren sitter. Berg og dalbane her med andre ord:) Nei, skal bli godt å komme i gang nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - ser vi skal i gang samme dato. Har gått fort ja, men tipper tiden vil stå stille i dagene frem til 18.5 og IKM/TR... ;) Bestemte oss i slutten av februar for å prøve på vårt første barn, har gått fra mild angst til spent forventning. Fikk smått noia første gangen jeg trykka på gravidlinken på Startsiden :)

Skrevet

Vi skal også i gang ca da. Syns ikke tiden akkurat flyr, men jeg prøver å holde meg i aktivitet, så jeg ikke får så mye tid til å sitte å tenke på alt det spennende som skal skje framover. Bruker siste p-pillebrett som en slags "adventskalender" :o) Men jeg tenker også mye på hva som skjer om vi kommer til å bruke lang tid, og sliter med å få det til. Eller hva om barnet blir sykt? Jeg prøver å holde sånne tanker ute av hodet, det hjelper jo ikke akkurat å bli stressa. Og det som skjer det skjer.

Men jeg gleder meg veldig!! :o)

Skrevet

Den går litt for fort for min del. Hadde håpet på mai prøving, men jeg er ikke klar. Det er så mye annet som må passe først. Tipper at det tidligst blir fellesferie prøving på oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...