123 nov baby Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 hvor mye ca koster et bryllup? da mener jeg alt. mat, klær, foto, lokale, musikk... vet det er stor forskjell etter hvor mange man inviterer og hvor mye oppstyr man ønsker. men fint om noen som har gifta seg eller som vet kunne gitt meg noen synspunkter
selfangerkjerringa Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Tja, alt fra 10 000 til 300 000 er det jeg har hørt Vårt kostet ca 60 000 inkl rubb og rake.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Vårt kosta ca. 65000,- Hadde da 80 gjester til middag og 100 til kake.
123 nov baby Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 hvor hadde dere det da? bygdahus eller hotell eller? hva slags mat hadde dere? måtte folk betale drikke selv?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hadde middag og fest på et bygdehus. Maten (3-retters) ble levert fra hotellet. Venner og bekjente var servitører. Drikke var inkludert, men det var en del som tok med seg blank vare på innerlomma å ja
selfangerkjerringa Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Vi hadde fireretters middag for 17 (mannen min gjorde mye forarbeid, han er kokk), og kaffe/kaker for ca 100 på kvelden. Stor fest med band, i det lokale grendahuset. Fri bar, nattmat. Fotografbilder tok vi i byen. Svigerinnami ordna håret. Blomstene bestilte vi på den lokale blomsterbutikken. Klærne var noe av det dyreste - 15000 tilsammen for kjolen min og sjaketten til mannen min. Vi hadde bryllupsnatta på leid rom på det lokale bed&breakfast, superkoselig Leide brudebil på samme sted. Summen inkluderer forøvrig også ekstraturen med ferga over til øya der vi hadde vielsen, og drinker til alle på mottakelsen på den lokale puben på øya.
Cat.68 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Hvor lite eller hvor mye du ønsker.!! Vi hadde et enkelt bryllup og vi var 30 stk med barn til middag og 10 stk til, som kom til kaffen Vi betalte ca 30.000 og da var alt inkludert, som mat,klær til oss alle i familjen, hår, fotograf,drikke, lokale osv,osv. Du kan se bildr fra vårt bryllup på; www.swedishflower.piczo.com. Jeg synes vi fikk masse bryllup for pengene.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Vi skal ha på hotell.. Invitert 28 stk.. Budsjettet er på ca 52.000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå