Randis Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jippiiii. 7+0 i dag. Kjempegodt. Jubler for hver ny uke som går. Og tenk for en drøm.. jeg er nemlig ikke kvalm heller! I De to andre svangerskapene var jeg på sykehuset på denne tiden og fikk intravenøst. Har to gutter fra før slik at mannen min sier han har lagd ei jente denne gangen. Tiden vil vise.
♥♥♥ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Enig med du. Jubler for hver dag som går. Første jeg tenker hver morgen er hvor langt jeg er på vei. 6+5 i dag... Sykt å telle dager hele tiden. Akkurat nå er det mer fokus på hvor langt jeg er på vei enn hvilken dag og dato det er
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer!! Jeg er midt mellom deg og desemberspire, nemlig 6+6:-) Jeg er kanonkvalm jeg da, men det får så være:-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 gratulerer så masse:) vet akkurat hvordan d er:) jeg har også telt uker hele tida:) nå er jeg 10+5:) syns tida har gått fort også har heller ikke kvalme heldigvis:)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hørtes jo bare så herlig ut. Jeg var heldigvis i god form med mine to andre også Men jeg er 8+1 i dag,så det går sakte men sikker fremover. Host host, hater denne hosten. Er det noen som klør på magen allerede..eller er jeg den eneste? (C:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå