Trulte76 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei lurer på å kjøpe ennalunga mondial eller edge duo MEN noen som har erfaring med disse vognene? hørt mye skryt, men er det veldig tung å trille? Sammenlignet med f.eks simo sin kombivogn..den hadde jeg til mine 2 første..
*Smiley* Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Har egde duo.Er knallfornøyd!! Jeg har trilla rundt i hele vinter.Skikkelig robust vogn. Den er ikke så tung å trille.Og det er viktig at man fyller luft i hjulene.Syns den var litt tung når jeg fikk den , så fylte vi på litt luft i hjulene , og vips den ble meget lett å trille. Lille mann er 7 mnd og 72 cm nå.Han bruker bagen fremdeles. Men må nok bytte snart. Har hatt og har veldig stor glede av vognen:)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 hyar mondial. og er super fornøyd med den. den er ikke tung. har hørt at simo vogna er tyngre.
Begooz Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Har Egde Duo og er kjempe fornøyd. Den er vært uerstattelig i vinter. Når sneipen har trengt masse klær og voksipose. Han ble født i slutten av oktober så det var viktig for oss med en vogn som var stor i bagen. Så han har sovet masse ute i vinter... Jeg syntes den ikke er spesielt tung å trille, men nå bor jeg på "landet" og er avhengig av en vogn som er stabil. Hadde jeg derimot bodd i en storby og skulle kjørt kollektivt så hadde jeg kanskje hatt en "lettere" vogn. Vel uansett er vi veldig fornøyd.
nybegynner07 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Vi har Emmaljunga City Cross med City Bag og er storfornøyd. Bagen er litt smalere enn de andre Emmaljungabagene, men stor nok til mini var seks mndr og sportsdelen er supergod. VOgnen er kjempelett, men stabil.
Kvitrebekk Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Vi har Edge Duo og er veldig fornøyd! Synes den er grei og lett å trille. Stor bag som rommer en god vinterpose. Bare godord å si om vogna vår. Også er den jo så stilig!! :-)
Gullsnoppen Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Bare ikke fyll for mye luft (dvs ikke ignorer trykkgrensen som faktisk står på dekket)! Mitt dekk eksploderte - det hørtes ut som noen fyrte av et skudd inne på kjøpesenteret og jeg ble dagens attraksjon... Men lillemann sov igjennom det hele ;-)
Trulte76 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2008 Takk for svar alle sammen Blir nok en emmaljunga ja litt usikker på hvilken av de to da
LizzyG Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Har Emmaljunga Duo Edge kombi, og er superfornøyd. Har gått lang tur med vogna i 1 år nå, og blir bare mer og mer glad i den. Tror ikke den er tyngre enn andre kombivogner. Skal aldri selge den vogna.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 vi har også city cross, kombi, vedlig fornøyd! lett å trille, god på all slags føre,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå