Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Og det er ikke besteforeldrene (de bor langt borte alle sammen), men en venninne. Er litt redd for aa gi henne fra meg, men mannen vil dra paa konsert i operaen.. Tenker at det kanskje er litt sunt for henne ogsaa, aa faa litt stimuli fra andre enn meg. Samtidig er jeg redd for at hun skal begynne aa graate, at barnevakten varmer MM for mye, etc... Noen meninger/erfaringer angaaende dette?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Syns det er helt greit når baby er blitt tre måneder jeg. Da hadde vi allerede hatt barnevakt mange ganger..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Synes det er helt ok med barnevakt jeg Er du engsetlig så be barnevakt komme tidlig og gå igjennom ting du vil at hun skal gjøre/ komme med råd osv. Babyen din kommer mest sansynlig til å gråte, men det klarer vel de fleste barnevakter seg av... hadde 'du taklet at barnet du passet gråt? Hadde du tenkt på hvilken temp. melken skal ha? LYKKE TIL
Spirevipp med go`gutten Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Har venninna di møtt babyen før? Kanskje det er en idè at hun kommer innom en dag på forhånd slik at jenta deres blir litt vant til henne. Du skal se det går fint! Jeg sier ifra hvordan jeg gjør ting når andre enn meg skal gi babyen vår mat, legge han etc. Så lenge du sier nøyaktig hvordan hun skal gjøre det med mm etc så går det helt sikkert fint. Venninna di er sikkert litt spent også, og da vil hun hvertfall ikke gjøre noe uten å tenke seg om to ganger :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Vi hadde barnevakt til snuppa da hun var 5-6 uker gammel. Men dette var foreldrene mine. Hun fikk dessuten MME så da kunne de gi henne på flaske. Tror det er veldig sunt å kunne få barnevakt av og til jeg, selv om de er så små. Det er jo ikke mange timene dere blir borte. Gi klare beskjeder til barnevakten (skriv gjerne ned hvordan hun skal varme MM o.l.), så går det nok helt fint. Dere kan jo ha god kontakt på sms o.l. slik at dere slipper å bekymre dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå