2008 og 2011 mamma Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Idag har det kommet helt blank tynn væske ut 3 ganger (ikke mye). Det samme i går kveld før jeg la meg. Kjennes litt ut som på slutten av mensen, når det bare kommer bittelitt. Kan det være fostervann? Er ikke utflod hvertfall, og det lukter absolutt ingenting av det. Er det farlig å lekke fostervann? Gjør de noe med det på sykehuset? Noen med samme erfaring??? Bekymret nå jeg!!!:/ håper på raske svar!
Lille Trille* Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hvis du tror du lekker fostervann, bør du ringe føden. Det er ikke bra å lekke, blant annet pga infeksjonsfare. Ring, så hjelper de deg videre.
ruffina Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Om du har mistanke at det er fostervann, så må du ringe føden. Er innlagt pga lekkasje og kommer ikke hjem før barnet er født pga innfeksjonsfare. Er i uke 32 i morgen, og hvis ikke gutten vår blir født før uke 34 så setter de igang fødselen. Alt pga infeksjonsfaren. Så ring føden du!
Kosemamma´n Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Var på sykehuset for kontroll av det samme i forrige uke. Hadde følt at det var litt fuktig nedentil noen dager, men da det dryppet på baderomsgolvet ble jeg litt bekymret! Ble tatt inn med en gang. Jordmor sjekket truseinnlegg - og mente det bare var tyntflytende utflod. Likevel fikk jeg ordentlig GU og UL, hvilket konstaterte at alt var bare bra. Hm.... hadde aldri trodd at utflod kunne være sååå flytende, men det kan det visst... Uansett; ta kontakt med føden. Man kan rett og slett ikke vite før man har fått sjekket. Som jordmor sa; er du urolig er det bedre å komme en gang for mye... Lykke til ; )
*H* Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 samme her, fikk full utredning da jeg hadde mistanke. var visst ikke fostervann, så da var jo alt fint. men bedre å sjekke det enn å ikke gjøre det. så sjekk! hehe, lykke til:)
2008 og 2011 mamma Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 Hei igjen. Nå har jeg vært på sykehuset. Fikk komme inn med en gang jeg ringte fødeavd.. Ble undersøkt fra topp til tå! Det var heldigvis ikke fostervann lekkasje... Ja, lurt å få ting sjekket en gang for mye enn en gang for lite, hvis man har mistanke om noe og blir bekymret. Nå kan jeg bare slappe av!
Tungt med to Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Det var bra! Fostervann har litt søtlig lukt, så man kjenner gjerne at det lukter annerledes enn vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå