Baggi Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 noen her som har hatt det? hvor lenge varte det, hvilke symptomer hadde dere? når fikk dere positiv test? jg trodde jo at jeg var gravid, tok test på ikm dagen pga ingen tegn på blødning, men den var negativ. fikk blødning 2 dager etterpå som jeg syntes begynte merkelig, men den varte like lenge som normalt. er bare det at symptomene forsvinner ikke:/ mensen har alltid uteblitt når jeg er blitt gravid før. men min mormor hadde 5 barn, og bare med et av disse barna hadde hun mensen de 3 første mnd av graviditeten, før hun fant det ut at hun var gravid.
Baggi Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 har fortsatt mensmurringer og hovne ømme pupper, er utrolig trøtt og sliten og mye hodeverk. ganske rart dette allså. når jeg er midt i blødningsuka så pleier puppene å bli mindre og løsere, men de er fortsatt hovne og spente. men jeg hadde jo en blødning og negativ test på ikm dagen. jeg kan da ikke være gravid allikevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå