Gå til innhold

Hjelp til å sette sammen rockeringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på lenge i går og trodde jeg fikk satt den sammen. Men den går fra hverandre på den samme skjøten hele tiden! Er problemer med den siste jeg setter på... Så irriterende, for nå begynner jeg å få dreisen, men etter ca 1-2 min. går den fra hverandre.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde min også, helt til jeg fikk min kjære til å trykke delene skikkelig på plass. Og siden da har den ikke gått fra hverandre (jeg har hatt den i 5-6 uker nå). Så den trengte bare litt mannskraft:)

Skrevet

Hmmm... får mase litt på sambo da...

Skrevet

hehe jeg klarte det uten gubben;) Men måtte ta i skikkelig hardt!

Skrevet

Endte forresten med at jeg tok den fra hverandre på et annet sted på ringen og "kranglet" med den biten istedet. Er jo alltid den siste biten som er vanskeligst.

Skrevet

her går det ene "leddet" opp etter det andre.. Det var ett sted den åpnet seg gang på gang, så til slutt tapet jeg den, da forplantet det seg og begynte å åpne seg et annet sted. Måtte da ty til mannen, og har titta inn i dem og så at det var noen sånne "dærter" som var mindre enn de andre..så nå taper jeg etterhvert som den finner nye steder å åpne seg. Ganske dritent, men er jo ikke akkurat bare bare å klage når den er kjøpt i usa. Har den 3ibs ringen, tror den er annerledes å sette sammen enn feks 4 ibs. Så en instruksjonsvideo på montering, og den i filmen var i alle fall ikke lik som min. Har bestemt meg for å bruke superlim snart jeg:)

Skrevet

familien kaos: Det høres jo nesten ut som at det er noe galt med ringen din, sånn skal det jo ikke være! Du kan jo skrive de en mail da, og forklare problemet?

Skrevet

det samme skjedde med meg, men hvis du drar ned litt av den fargedelen på ringen så ser du at det er et hull der og der må den knappen på en av de andre delene komme inni. skjønner du?? hehe er dødsdårlig til å forklare..

altså det er jo mange deler som skal settes sammen, på hver av endene på en del er det et hull og på andre enden en knapp(eller noe sånt) knappen må gå inn i hullet på en av de andre delene, det er bildet av det på eksen du fikk med

Skrevet

ArabiskPrinsesse: da har du en annen en meg. Jeg har 3lbs, og den er det ikke knapper og hull i.

Skrevet

oki da så, trodde alle var samme =) jeg har 4 lbs

Skrevet

Jeg har 3lb Acu Hoop og den må delene lirkes inn på og så vrir du den ene mot venstre og den andre mot høyre og så hører du på en måte et klikk når den fester seg ordentlig=) Jeg har rocket som bare det i tre dager og den har ikke løsnet noe sted hittil=)

tok den til og med med til fysioterapauten idag for å få "godkjenning" til å bruke den (jeg sliter med rygg og nakke problemer) og ejg fikk kjemperos fordi jeg var så flink til å stabilisere rygg og mage muskler mens jeg rocka:) Hun syns ringen så artig ut og prøvde den selv!

Skrevet

Denne har jeg også, og det var lett å sette sammen ringen helt til jeg kom til siste delen...den måtte jeg presse på av all min krfat! Men den sitter godt nå, he he;o)

Skrevet

Det er en del som faller av hver gang. Jeg får den helt innpå, men den glir lett av, når jeg drar i den eller rocker. Men nå holdt den i over 3 min, så da håper jeg den er i orden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...