Gå til innhold

Noen som har erfaring med hjemmebleking av tenner?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Har tenkt å bleke tennene mine men er ikke sikker på om jeg skal gjøre det oss tannlegen eller hjemme.. Virker som det er mange bra hjemmeprodukter også som fastwhite og DENTWAY..?

Noen med erfaring? Tar gjerne mot råd og tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjemmebleking anbefales ikke.

ville gjort det hos en tannlege som kan det

Skrevet

Jepp! Har god erfaring med bleking hos tannlege. Det vil si jeg fikk laget skinner hos tannlege men selve blekingen gjør jeg hjemme...med gele jeg har kjøpt hos tannlegen.

Skrevet

Jeg kjøpte gjennom en venninne som bodde i USA i fjor før jeg skulle gifte meg.

I ettertid har jeg kjøpt på nettet fra USA. (en tannlegeside)

Det var strips av merket Crest Whitestrips

Funket kjempebra på mine tenner i alle fall

Sparkling white!!! :o)

Har vært hos tannlegen i ettertid, og han kunne ikke se at noen skade var skjedd, så det er nok ganske trygt.

Det eneste du bør være oppmerksom på er styrken av hydrogenperoxid.

Noen hjemmeprodukter har for mye av stoffet, og det er ikke bra.

Her er et klipp fra en side som har testet forskjellige metoder og produkter:

Crest Whitestrips

Dette er "tannblekingsplaster" som du rett og sett klistrer på tennene. De er nesten gjennomsiktig, så du kan faktisk bruke dem når som helst. Salgstallene snakker for seg selv, i USA har de solgt i over 20 millioner eksemplarer siden 2001. Også i England og andre europeiske land er de svært populære.

Skrevet

Monique 72

Vet du om man kan bruke Crest whitestrips når man er gravid? Jeg har en pakke, men har ikke turt å bruke den. Står ingenting i bruksanvisningen om man kan bruke den under graviditet.

Skrevet

Hmmm... det vet jeg faktisk ikke. Sjekket pakken min jeg også, og det står jo ingenting om det.

Vil jo tro at siden dette er et amerikansk merke så ville det helt sikkert stått noe om det hvis det var farlig.

Det stod jo at man ikke skulle svelge dem da... Ha ha ha. :o)

De er jo så hysteriske på alle sånne advarsler, og redde for søksmål.

Hør med tannlegen din for sikkerhets skyld.

Skrevet

Takk for svar :-) Jeg tror jeg venter med å prøve til babyen er født, har bare 8 uker igjen....

Skrevet

Det blekemiddelet som bleker tennene er ganske likt kjemisk det man bleker håret med egentlig. Man skal IKKE bruke det under graviditet.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Nå skal jeg glede meg til å bleke tennene mine når bebisen er født:D Bare 8 uker igjen, weeee:D

Skrevet

Hvor mye koster det for sånn hjemmebleking? sjekket hos tannlege og det var jo helt sinnsykt.

Skrevet

Tone=)

Fant denne siden her=) Sjekk ut den topplisten, begge merkene fristet meg veldig, bare det å velge en=)

Gi meg en lyd om hva du tror da?=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...